cheveril شماره اطلاعات اینترنتی پلیس فتا

cheveril: شماره اطلاعات اینترنتی پلیس فتا دستگیری مجرم اینترنت

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ارائه مشوق‌های صادراتی در کشور پنچر است / لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:در جلسه سران قوا، بر روی حمایت از بخش تولید تاکید شد. در این راستا باید سند امنیت اقتصادی تدوین شود تا همه بدانند که در پوشش این امنی

ارائه مشوق‌های صادراتی در کشور پنچر است / لاریجانی

لاریجانی: ارائه مشوق های صادراتی در کشور پنچر است

عبارات مهم : امنیت

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:در جلسه سران قوا، بر روی حمایت از بخش تولید تاکید شد. در این راستا باید سند امنیت اقتصادی تدوین شود تا همه بدانند که در پوشش این امنیت می توانند به توسعه توجه کنند و این عنوان پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی در همایش تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان قم گفت: محصولات ایرانی اغلب گران تولید می شوند. حمایت از تولیدکننده افتخار بزرگی محسوب می شود. تولیدکننده رکن مهم کشور است و اگر تولیدکنندگان آسایش روانی نداشته باشند، اقتصاد سامان نمی یابد.

ارائه مشوق‌های صادراتی در کشور پنچر است / لاریجانی

تا صادرات کشور راه نیفتد، وضع اقتصاد عوض کردن نمی کند و باید ایده رونق صادرات همواره مدنظر باشد. عنوان دیگر که اشاره شد بخش امنیت اقتصادی است که این عنوان نیز حرف درستی است و باید تولیدکنندگان احساس کنند که بخش های مهم از آنها حمایت می کنند، آیا که حمایت از تولیدکننده افتخار بزرگی محسوب می شود.

در جلسه سران قوا، بر روی حمایت از بخش تولید تاکید شد و در این راستا باید سند امنیت اقتصادی تدوین شود تا همه بدانند که در پوشش این امنیت می توانند به توسعه توجه کنند و این عنوان پیگیری خواهد شد. در هر صورت صادرکنندگان نباید احساس تحقیر داشته باشند و اگر در مسائلی دغدغه دارند باید در قالب سند امنیت اقتصادی لحاظ شود، آیا که صادرات راه نجات کشور است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:در جلسه سران قوا، بر روی حمایت از بخش تولید تاکید شد. در این راستا باید سند امنیت اقتصادی تدوین شود تا همه بدانند که در پوشش این امنی

خیلی از کشورها جهت راه اندازی موتور صادرات از صادرکنندگان حمایت می کنند، مشوق های صادراتی در کشور پنچر هست، مشوق ها یکساله هستند لذا صادرکنندگان دل قرصی ندارند و اگر شرکت برنامه و بودجه نیز با کمبود منابع مالی روبرو شود، منابعی که جهت مشوق های صادراتی در نظر گرفته به بخش های دیگر تخصیص داده شده است می دهد.

در جلسه با وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز این عنوان را مطرح کردم که باید از صادرات پشتیبانی دائمی شود و این عنوان در بودجه کشور منعکس شود و در این راستا پیشنهاداتی مانند لزوم اعمال تعرفه بر واردات بعضی از کالاها مطرح شد. همچنین به یکی از کمیسیون های تخصصی مجلس تاکید داشتم که در این رابطه طرحی را آماده کنند آیا که اینگونه طرح ها بار مالی نیز ایجاد نمی کند و اگر دولت لایحه ندهد می تواند در قالب طرح پیگیری شود.

باید پشتیبانی از صادرات یک امر دائمی باشد، وزارت صنعت و اتاق بازرگانی پیشنهادهای خود را در جهت حمایت دائمی از صادرات ارائه دهد. صادرات استان قم نیز باید بیش از مقدار فعلی باشد، هر چند که کارهای خوبی صورت گرفته، ولی نیاز به جهش زیاد وجود دارد.

ارائه مشوق‌های صادراتی در کشور پنچر است / لاریجانی

برخی از محصولات تولیدی جهت صادرات به کشورهایی مانند افغانستان و عراق خوب هست، ولی اینکه فقط به بازارهای اطراف توجه کنیم، نگاه خوبی نیست، بلکه باید رویکرد فراگیر باشد و در این راستا می توان به بازار روسیه نیز توجه کرد، در حال حاضر با روس ها از روابط خوبی برخورداریم و به صورت اجمالی نیز آنان علاقه مند به مبادلات اقتصادی هستند ولی بازار صادرات ما رونق ندارد و تنها یک الی دو شرکت در روسیه حضور موفقی دارند.

اینکه مکانیزم جدیدی باید در صادرات مدنظر باشد، توصیه خوبی است و حتی آن دو شرکتی که در زمینه صادرات به روسیه موفق هستند، حدود یک سال و نیم بر روی روش های صادراتی کار کردند، در هر صورت صادرات به صورت سنتی عوض کردن کرده، البته با این حرف ها نمی خواهم توپ را به زمین بخش شخصی بیاندازم، بلکه این حرف ها خیرخواهانه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:در جلسه سران قوا، بر روی حمایت از بخش تولید تاکید شد. در این راستا باید سند امنیت اقتصادی تدوین شود تا همه بدانند که در پوشش این امنی

باید به مسئله اوج بودن هزینه تولید توجه شود

البته به علت اینکه اموردیوانی در کشور پرخرج هست، آنان جهت برطرف مسئله به بخش تولید گیر می دهند، آیا که همه کارشان کمتر است و هم نیاز به منابع مالی دارند. یک فرهنگی نیز در کشور وجود دارد که می گویند دولت باید بر هر کاری نظارت کنند، ولی باید بدانیم که دولت انباردار و تاجر خوبی نیست و از یکصد سال پیش این مسئله عوض کردن نکرده هست. شهید مدرس نیز در آن وقت گفت که دولت تاجر و کاسب خوبی نیست و امروز بعد از یکصد سال این عنوان باید تکرار شود، اوایل انقلاب نیز یک نگاه نیمچه سوسیالیستی بود و باری را به دولت اضافه کرد و این در حالی است که دولت باید کوچک شود، البته با توجه به حجم بالای کارکنان دولت این عنوان زمانبر است.

ارائه مشوق‌های صادراتی در کشور پنچر است / لاریجانی

واگذاری بنگاه های اقتصادی به مردم خوب است

۱۰ سال از اجرای قانون اصل ۴۴ می گذرد و در این راستا مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام ارزیابی هایی انجام داده اند. در هر صورت دولت ها اصل ۴۴ را سقط جنین کردند و این عنوان به صورت صحیح اجرا نشد و هدف، رقابت، اقتصاد مردمی و کم کردن قیمت ها محقق نشده و مثلاً یک نیروگاه در قالب رد دیون به وزارت دفاع یا بنیاد شهید ارائه شد که اگر دست وزارت نیرو باقی می ماند بهتر بود، در هر صورت باید الزاماتی ایجاد شود و اشتباهات برطرف شود و اگر اینچنین نشود، مجازات هایی در نظر گرفته شده است است.

صادرات باید برجسته شود

دوستان اتاق بازرگانی همراه با سایر دستگاه های ذیربط پیشنهادات مدون خود را در جهت تقویت تولید و صادرات ارائه دهند تا در بودجه سال ۹۷ لحاظ شود و بخش هایی که نیاز به قانون دائمی دارند، از طریق طرح یا لایحه مدنظر قرار گیرند، آیا که اصطلاحا این رفت و برگشت ها بین ما و بخش شخصی می تواند به برطرف پرسشها منتهی شود.

ما موظف به امیدوار بودن هستیم، ان شاءالله خدا کمک می کند و کشور روز به روز با امید و تلاش توسعه خواهد یافت.

درخصوص لایحه دولت جهت تفکیک وزارتخانه به نماینده دولت گفته ام به شرطی با این تفکیک موافقت می شود که در بخش بازرگانی ثقل کارها بر روی توسعه صادرات باشد، وگرنه کار خیلی ارزشمند نخواهد بود.

واژه های کلیدی: امنیت | صادرات | اقتصادی | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه